How to hangup while Busytone

If the callee refuses to answer, the IP phone will continue to play a busy tone after the telephone company announces it.
Is there a way to disconnect the phone from the client side while the busy tone is playing and stop the busy tone that keeps playing on the IP phone?

At the moment when the busy tone occurred, the status in Participant of the called party in Conversation of the notification from Genesys Cloud to SDK (C # client) was Discconect.

架電先が応答拒否をした場合、電話会社のアナウンスが流れた後、IP電話機からビジートーンが流れ続けます。
ビジートーンが流れている間にクライアントサイドから電話機を切断し、IP電話機に流れ続けるビジートーンを流さなくするようにストップする方法はありますか?

尚、ビジートーンが発生した瞬間、GenesysCloudからSDK(C#クライアント)への通知のConversation内のコール先相手のParticipant内のステータスはDiscconectになっておりました。

It was possible to disconnect the conversation even when the busy tone was occurring
PATCH /api/v2/conversations/calls/{ConvID}/participants/{PartID}{"state": "DISCONNECTED“}

This topic was automatically closed 31 days after the last reply. New replies are no longer allowed.